Konsument - jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).
Przedsiębiorca - jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Towar nabyty w sklepie internetowym FixZone, mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nabyty towar nie może nosić śladów użycia, musi być zapakowany w oryginalne pudełko musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi akcesoriami z którymi został przysłany ( paragon, faktura, gratisy itp.)
Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwrotów ( http://bit.ly/35aOKsn) zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwroty klienci wysyłają we własnych zakresie. Wcześniej prosimy o kontakt pod adres email: fix.zone.pl@gmail.com
Należność za złożone zamówienie zostanie przelana na podane przez klienta konto w ciągu 14 dni roboczych.
UWAGA: Towar nie może być używany, a pudełko uszkodzone podczas rozpakowywania!
Dane do odesłania:
Fix-Zone.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
tel 666 991 311
- Gwarancja
Wszystkie oryginalne części sprzedawane w naszym sklepie, są objęte gwarancją od 12 do 24 miesięcy.
- Warunki gwarancji:
- konieczne jest zachowanie paragonu/faktury VAT za zakup do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
- Jak złożyć reklamację?
Prosimy o kontakt pod adresem email:hallo@fix-zone.pl. Następnie prosimy o pobranie formularza reklamacyjnego i wypełnienie go
Formularz : Link
Solidnie spakuj wszystkie zakupione towary dołączając do tego dokument potwierdzający zakup towarów, pismo reklamacyjne opisujące powody reklamacji, adres zwrotny oraz dane kontaktowe.
Dane do odesłania:
Fix-Zone.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
tel 666 991 311
Przy zakupie towaru upewnij się, czy nie jest uszkodzony i posiada wszystkie elementy.
- sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie samodzielnego montażu.
- sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji przez sklep FixZone Klient otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji drogą mailową.
- przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu FixZone hallo@fix-zone.pl w celu wyjaśnienia sprawy.