Konsument - jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).

Przedsiębiorca - jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Towar nabyty w sklepie internetowym FixZone, mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nabyty towar nie może nosić śladów użycia, musi być zapakowany w oryginalne pudełko musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi akcesoriami z którymi został przysłany ( paragon, faktura, gratisy itp.)

Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwrotów ( http://bit.ly/35aOKsn)  zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwroty klienci wysyłają we własnych zakresie. Wcześniej prosimy o kontakt pod adres email: fix.zone.pl@gmail.com

Należność za złożone zamówienie zostanie przelana na podane przez klienta konto w ciągu 14 dni roboczych. 

UWAGA: Towar nie może być używany, a pudełko uszkodzone podczas rozpakowywania!

Dane do odesłania:

Fix-Zone.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
tel 666 991 311

  • Gwarancja

Wszystkie oryginalne części sprzedawane w naszym sklepie, są objęte gwarancją od 12 do 24 miesięcy.

  • Warunki gwarancji:

- konieczne jest zachowanie paragonu/faktury VAT za zakup do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

  • Jak złożyć reklamację?

Prosimy o kontakt pod adresem email:hallo@fix-zone.pl. Następnie prosimy o pobranie formularza reklamacyjnego i wypełnienie go

Formularz : Link

Solidnie spakuj wszystkie zakupione towary dołączając do tego dokument potwierdzający zakup towarów, pismo reklamacyjne opisujące powody reklamacji, adres zwrotny oraz dane kontaktowe.

Dane do odesłania:

Fix-Zone.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
tel 666 991 311

Przy zakupie towaru upewnij się, czy nie jest uszkodzony i posiada wszystkie elementy.

- sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie samodzielnego montażu.

- sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji przez sklep FixZone Klient otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji drogą mailową.

- przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu FixZone hallo@fix-zone.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.